Тендери і вакансії
Відкритий тендер для постачальників конференц-послуг в межах проєкту «Зміцнення національних та місцевих механізмів запобігання та реагування
на СНПК в Україні за допомогою багатосекторального підходу, орієнтованого на постраждалих»
Запрошуємо до участі
постачальників конференц послуг, які мають позитивний досвід забезпечення проведення заходів зокрема, для громадських організацій та благодійних фондів.
Обсяг та строки виконання
Передбачається, що після оголошення результатів відбору, з обраним постачальником буде укладено договір на забезпечення проживання та конференц сервісу для проведення заходів у травні 2025 року.
Вимоги до потенційних постачальників послуг:
позитивний досвід забезпечення конференц сервісу;
позитивний досвід співпраці з громадськими організаціями та благодійними фондами;
згода на сплату рахунків без ПДВ в межах проєкту міжнародної технічної допомоги;
згода надати всю підтверджуючу документацію по витратам, що включено до виконавчого кошторису (по факту виконаних робіт);
відсутність податкових зобов’язань;
непричетність до жодних судових процесів та процедур банкрутства чи ліквідації;
непричетність до терористичної та/або злочинної діяльності та відсутність відношення до осіб та/або організацій, пов’язаних з терористичною та/або злочинною діяльністю.
Постачальник має забезпечити:
вибір та бронювання локації для проведення тренінгів на 7 днів;
забезпечення харчування та проживання учасників, в кількості 24 людини протягом 7 діб (6 ночівель) ;
організація реєстрації учасників;
забезпечення відшкодування витрат на проїзд та/або трансфер учасників (у разі необхідності);
оренда залу та обладнання для презентацій;
виготовлення друкованих матеріалів, формування пакетів для учасників;
підтримка менеджера – комунікація з учасниками 24/7.
Також передбачається, що постачальник забезпечить відповідні умови та засоби для дотримання правил безпеки учасників заходів, обумовлених військовим станом.
Для участі у відборі зацікавлені постачальники мають надати наступне:
форму комерційної пропозиції, заповнену і підписану, яка містить інформацію щодо досвіду постачальника, включаючи розрахунок вартості послуг, приклади стандартного меню, список організацій, яким було надано послуги, з контактами для отримання рекомендацій, номер і назву КВЕД, за якими надаватимуться послуги;
документи, що підтверджують державну реєстрацію та податковий статус учасника.
Результати будуть повідомлені учасникам шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою.
Просимо надсилати Ваші пропозиції за адресою info@semaukraine.org.ua до 27 березня 2025 року включно.
В разі виникнення питань просимо звертатись за електронною адресою info@semaukraine.org.ua
20.03.2025р
Відкритий тендер для лекторів, надавачів послуг проведення тренінгів та фасілітаторів
Громадське об'єднання СЕМА Україна запрошує до співпраці кваліфікованих фахівців для проведення серії заходів у період з 1 по 7 травня 2025 року включно. Заходи відбуватимуться в заміському готелі з забезпеченням проживання та харчування.
Ми шукаємо лекторів, надавачів послуг проведення тренінгів та фасілітаторів для трьох заходів з наступним попереднім розкладом:
1. Проведення сесії з стратегічного планування – 01 травня-02 травня 2025 року , загальна тривалість заходу -16 годин;
2. Проведення робочої зустрічи для розробки політик організації - 03 травня - 05 травня 2025 року, загальна тривалість заходу -16 годин;
3. Проведення тренінг з грантонаписання - 06 травня - 07 травня 2025 року, загальна тривалість заходу -24 години.
Вимоги до кандидатів:
Підтверджений досвід проведення відповідних заходів (сесій стратегічного планування, робочих зустрічей, тренінгів з грантонаписання).
Наявність практичних навичок та успішних кейсів у відповідній сфері.
Вміння ефективно комунікувати, залучати учасників та створювати сприятливу атмосферу для навчання та співпраці.
Здатність адаптувати програму заходу до потреб громадського об'єднання.
Бажано наявність рекомендацій від попередніх замовників.
Обов'язки:
Розробка детальної програми та методології проведення заходу.
Проведення сесії стратегічного планування, та тренінгу на високому професійному рівні.
Під час робочої зустрічі розробити п’ять внутрішніх політик для ефективного управління.
Забезпечення активної участі всіх учасників та досягнення поставлених цілей заходу.
Надання необхідних методичних матеріалів учасникам (за потреби).
Умови співпраці:
Конкурентна винагорода за надані послуги (обговорюється індивідуально).
Забезпечення проживання та харчування в загородному готелі на період проведення заходу.
Можливість професійного зростання та співпраці з активною громадською організацією.
Для участі у відборі просимо надати наступні документи:
Резюме або CV з інформацією про досвід роботи та відповідні навички.
Короткий опис запропонованої програми проведення відповідного заходу (для якого подається заявка).
Інформацію про вартість ваших послуг за добу.
Контактну інформацію та посилання на портфоліо (за наявності).
Просимо надсилати ваші заявки на електронну адресу info@semaukraine.org.ua до 17 квітня 2025 року. У темі листа, будь ласка, зазначте: "Відбір лектора/тренера/фасилітатора.
Ми розглянемо всі отримані заявки та зв'яжемося з кандидатами, які відповідатимуть нашим вимогам, для подальшої співбесіди.
Можливо подати пропозиції або на окрему позицію, або на всі одразу.
Будемо раді співпраці з професіоналами, які допоможуть нам досягти наших стратегічних цілей та підвищити потенціал нашої організації!
10 квітня 2025року